maand abonnement 106 euro | NS Community

maand abonnement 106 euro

  • 14 December 2021
  • 5 reacties
  • 266 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Goede morgen ik heb een felx abonnement van 106 euro en moet voor deze maand 446 euro betalen dan is flink boven de 106 euro waarom is het 446 euro want ik heb gewoon een abonnement van 106 euro?

 

Groetjes Jermy Enthoven.


5 reacties

Reputatie 7

Enige wat ik mij kan bedenken is dat je constant in de spits hebt gereisd. Dan is je abonnement namelijk niet geldig. Kijk in facturen in mijn NS.

Hoi Jermy. Welkom bij de Community.

Zo te lezen maak je gebruik van Dal Vrij. Dat abonnement is alleen geldig in de daluren. Kortom, doordeweeks tussen 9.00 - 16.00 uur en 18.30 - 06.30 uur en in het weekend de hele dag. Het tijdstip van inchecken is leidend. Check je dus in tijdens de spits dan is de gehele rit vol tarief. Het abonnement is niet geldig in de bus, tram en metro. Hopelijk geeft deze uitleg wat meer duidelijkheid. Als je met name tijdens de spits reist is het afsluiten van Altijd Vrij wellicht een optie.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je al jouw factuur bekeken? Daarop staan alle reizen die je gemaakt hebt. Factuur is te vinden via inloggen bij MijnNS op de website.

Reputatie 7
Badge +3

Er zou ook nog iets aan correctietarieven op kunnen staan wegens niet in of uitchecken. Ook zijn er de laatste tijd wat meldingen van reishistories die niet kloppen, dat er er staat dat er niet uitgecheckt is en €20 berekend, maar dat de personen aangeven wel uitgecheckt te hebben.  Check daarom niet alleen je facturen maar ook je reishistorie. Zie je daar iets wat niet klopt, neem dan contact op met de klantenservice.

Badge +3

Heb je echt een factuur gekregen voor 446 euro of zegt het telletje ‘abonnementskosten’ in Mijn NS of de NS app dat? Dan kan je dat negeren, want klopt vaak van geen kanten.

Check inderdaad je Reishistorie op afwijkingen.

Reageer