Waarom kan ik mijn NS Flex abonnement niet vinden onder mijn NS/producten? Daardoor kan ik ook mijn Flex abonnement niet wijzigen/aanpassen.
Alvast dank,
Sthrnt
Waarom kan ik mijn NS Flex abonnement niet vinden onder mijn NS/producten? Daardoor kan ik ook mijn Flex abonnement niet wijzigen/aanpassen.
Alvast dank,
Sthrnt
Beste antwoord door Stijn NS
Goedemiddag Sthrnt en welkom bij de NS Community!
Een NS Flex abonnement zal pas zichtbaar worden in je Mijn NS account als het ook actief en bruikbaar is. Heb je een nieuw NS Flex abonnement besteld met een nieuwe kaart, of heb je een ingangsdatum gekozen die in de toekomst ligt, dan zal het abonnement nog niet actief zijn en ook niet zichtbaar in je Mijn NS account.
Mocht geen van dit van toepassing zijn, dan is er mogelijk iets anders aan de hand en kun je inderdaad het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS').
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.