beantwoord

NS Flex abonnement niet op tijd beschikbaar

  • 15 March 2023
  • 7 reacties
  • 201 Bekeken

Afgelopen zondag heb ik een NS Flex abonnement afgesloten nadat er op de site te lezen viel dat er binnen een uur een mail zou komen om het abonnement als product op een al bestaande OV chipkaart te laden. Echter kreeg ik die mail pas een dag later binnen, waardoor ik de eerste trein reis die zondag geen gebruik kon maken van het abonnement. Hoe kan ik het teveel betaalde reis tarief terug vragen?

icon

Beste antwoord door MoDe 15 March 2023, 23:36

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wat was de ingangsdatum van flex, was dat op die zondag of pas maandag? Als dat op zondag was, had je kunnen kijken of de bestelling al klaar stond op de automaat.

Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of zij jou tegemoet kunnen komen als de ingangsdatum op zondag was.

Beste MoDe, dank voor je reactie. De ingangsdatum was inderdaad zondag, en het stond niet klaar op het eerste station een halve dag later. Vanuit je advies ga ik contact opnemen via chat, bedankt.

Badge +3

@Martine_NvG zie ook https://www.ns.nl/klantenservice/geld-terug/geld-terug-bij-vergeten-abonnement.html Kies daar voor ‘andere ov-chipkaart’ en vul gewoon het nummer van je huidige kaart in.

Een reactie kan lang duren, dus even bellen met de Klantenservice is handiger.

ik heb  precies hetzlfde probleem, mijn abonnement ging gisteren in en vandaag stond er niets klaar

en moest ik toch voor vol tarief inchecken

Reputatie 7
Badge +1

ik heb  precies hetzlfde probleem, mijn abonnement ging gisteren in en vandaag stond er niets klaar

en moest ik toch voor vol tarief inchecken

De oplossing staat hierboven. Neem contact op met de klantenservice.

hmm al een hele tijd in de wacht, met een stom liedje

.. al onze medewerkers ………….

Reputatie 7
Badge +3

Reisde je voorheen op saldo of op rekening? Als je al op rekening reisde, hoef je niks op te halen bij een automaat.

Reageer