Afgelopen zondag heb ik een NS Flex abonnement afgesloten nadat er op de site te lezen viel dat er binnen een uur een mail zou komen om het abonnement als product op een al bestaande OV chipkaart te laden. Echter kreeg ik die mail pas een dag later binnen, waardoor ik de eerste trein reis die zondag geen gebruik kon maken van het abonnement. Hoe kan ik het teveel betaalde reis tarief terug vragen?
beantwoord
NS Flex abonnement niet op tijd beschikbaar
Beste antwoord door MoDe
Wat was de ingangsdatum van flex, was dat op die zondag of pas maandag? Als dat op zondag was, had je kunnen kijken of de bestelling al klaar stond op de automaat.
Je kunt het beste telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice om te kijken of zij jou tegemoet kunnen komen als de ingangsdatum op zondag was.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.