Wanneer ik op de mobiel, een laptop of op een pc in MijnNS ben en ik klik op ‘Mijn abonnement wijzigen’ opent een scherm waarin allerlei lege regels staan die lijken te ‘laden’ maar er komt geen informatie. Ik kan mijn Flex abonnement dus niet tijdig aanpassen. Eerder kon dit wel, het lijkt dus een storing te zijn die gisteren en vandaag bestaat? Ik zie echter nergens melding van een storing. Wie heeft dit ook of juist niet? Suggesties?
beantwoord
wijzigen abonnement in MijnNS werkt niet
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Bij mij duurt het wel lang voordat mijn OV-chipkaarten getoond worden, mijn gekoppelde bankpassen verschijnen meteen.
Eenmaal alles in beeld kan ik op het product/abonnement klikken, dat verschijnt meteen en bij Wijzigen kom ik (ook meteen) uit in de webshop, dus de workaround/link van
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.