Als de NS site niet werkt, is 0.90 euro per minuut wel een erg duur advies. (eigenlijk 1 euro) Kunnen jullie ook de gratis 9292 site hier vermelden? Die werkt namelijk wel.
Als de NS site niet werkt, is 0.90 euro per minuut wel een erg duur advies. (eigenlijk 1 euro) Kunnen jullie ook de gratis 9292 site hier vermelden? Die werkt namelijk wel.
Men kan toch zelf OV reisinformatie van 9292 op zoeken?.
Men kan toch zelf OV reisinformatie van 9292 op zoeken?.
Dat advies zie ik niet vanuit de NS melding. Zie de bovenste afbeelding. Zou het als NS gewoon even aanpassen. Probeer 9292.nl of bel eventueel voor een euro per minuut met 0900-9292.
Waarom moet NS verwijzen naar een andere reisplanner?
Dat moeten ze niet, maar doen ze wel. Dan is het inderdaad vreemd dat ze wel verwijzen naar de betaalde dienst van 9292, maar niet naar de gratis dienst van 9292.
Dat moeten ze niet, maar doen ze wel. Dan is het inderdaad vreemd dat ze wel verwijzen naar de betaalde dienst van 9292, maar niet naar de gratis dienst van 9292.
Ik krijg geen enkele verwijzing naar 9292. Ik kan gewoon plannen via de NS planner. Al valt er niets te plannen in en naar Noord Nederland.
Ik krijg geen enkele verwijzing naar 9292.
Als je nou gewoon de openingspost 's leest ...
Ik krijg geen enkele verwijzing naar 9292.
Als je nou gewoon de openingspost 's leest ...
Die heb ik gelezen en vervolgens de NS planner geopend. Ik kan gewoon plannen. Geen verwijzing naar de telefoon optie. Dus daarom mijn reactie waarom NS verwijzing moet neerzetten. Ns planner werkt bij mij gewoon.
Bovendien klopt het tarief van € 0,90 p.m. in die pop-up niet, want zoals te zien is bij 9292 kost dat € 1,00 p/m.
Bovendien klopt het tarief van € 0,90 p.m. in die pop-up niet, want zoals te zien is bij 9292 kost dat € 1,00 p/m.
Zie mijn eerste bericht
(eigenlijk 1 euro)
Nu nog een Moderator die de moeite neemt om te reageren en het doorzet naar de juiste afdeling. Gisteren waren er een paar aanwezig, dus wie weet dat vandaag een moderator tijd heeft en het oppakt.
(@moderators: Meestal doet de planner het wel, maar als deze niet werkt DAN verschijnt de pop-up.)
Hi Tijdvoor,
Goed dat je dit meldt! Ik heb het direct doorgezet.
Hi Tijdvoor,
Goed dat je dit meldt! Ik heb het direct doorgezet.
Top
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.