Skip to main content
beantwoord

Amsterdam Zuid

• 13 maart 2025
  • 2 reacties
  • 255 Bekeken

StarAlliance

Wat willen altijd die mensen voor het station? Extreem irritant. Ze willen je altijd iets aanbieden of aanspreken.  Maar ik vraag me überhaupt af waar het meestal over gaat. Heeft iemand ervaring? Ik negeer ze altijd en dat is niet heel beschaafd, maar ja als ik elke dag 100 van dit type moet vertegenwoordigen, word ik ook maar overprikkeld. Nu is de Parnassusweg doorgang ook afgesloten

Beste antwoord door MCN 2021

Juristen_Wegen schreef:

Wat willen altijd die mensen voor het station? Extreem irritant. Ze willen je altijd iets aanbieden of aanspreken.  Maar ik vraag me überhaupt af waar het meestal over gaat. Heeft iemand ervaring? Ik negeer ze altijd en dat is niet heel beschaafd, maar ja als ik elke dag 100 van dit type moet vertegenwoordigen, word ik ook maar overprikkeld. Nu is de Parnassusweg doorgang ook afgesloten

De meeste zijn bedelaars en de andere kleine deel zijn mensen producten verkopen. 

Bekijk origineel

2 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 7331 reacties
  • 13 maart 2025
Juristen_Wegen schreef:

Maar ik vraag me überhaupt af waar het meestal over gaat.

Zeer herkenbaar 🙂

MCN 2021
  • Reisleider*
  • 184 reacties
  • Antwoord
  • 15 maart 2025
Juristen_Wegen schreef:

De meeste zijn bedelaars en de andere kleine deel zijn mensen producten verkopen. 

Reageer