beantwoord
Den Haag Centraal spoor 11/12
Hoi,
Tijdens de bouw van het HSE (Haags Startstation Erasmuslaan) las je veel dat de sporen 11&12 op Den Haag Centraal weer terug zouden gaan naar NS nadat de metro daar weg was.
Echter is het metrostation nu al een tijdje in gebruik en de sporen 11/12 al een tijdje buiten gebruik.
Ik ben benieuwd: wat zijn de plannen en op welke termijn?
Tijdens de bouw van het HSE (Haags Startstation Erasmuslaan) las je veel dat de sporen 11&12 op Den Haag Centraal weer terug zouden gaan naar NS nadat de metro daar weg was.
Echter is het metrostation nu al een tijdje in gebruik en de sporen 11/12 al een tijdje buiten gebruik.
Ik ben benieuwd: wat zijn de plannen en op welke termijn?
Beste antwoord door Miriam NS
Hallo Nickvvee, welkom op het Serviceforum.
Ik snap dat je hier graag meer over wilt weten. In een eerder topic is hier ook over gesproken. Hierin wordt aangegeven dat er de komende tijd geen gebruik zal worden gemaakt van spoor 11 en 12. Een termijn of jaartal wanneer hier verandering in gaat komen durf ik daarom ook niet aan te geven.
Bekijk origineelIk snap dat je hier graag meer over wilt weten. In een eerder topic is hier ook over gesproken. Hierin wordt aangegeven dat er de komende tijd geen gebruik zal worden gemaakt van spoor 11 en 12. Een termijn of jaartal wanneer hier verandering in gaat komen durf ik daarom ook niet aan te geven.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.