Skip to main content
beantwoord

Gele vertrekstaten op station Amsterdam Lelylaan zijn van vorig jaar

• 23 januari 2025
  • 9 reacties
  • 145 Bekeken

Op het perron van station Amsterdam Lelylaan hangen gele vertrekstaten. Bij het kijken naar de nieuwe vertrektijden blijken deze geldig te zijn tot december 2024. Daarnaast hangt een spoorwegnet kaart die ook gedateerd is. Kunnen deze worden vervangen?

Beste antwoord door Erryt NS

Ik zal je verzoek doorzetten. Je kan tot deze zijn vervangen altijd op de site kijken die Robert hierboven vermeld.

Bekijk origineel

9 reacties

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30111 reacties
  • 23 januari 2025

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9247 reacties
  • Antwoord
  • 23 januari 2025

Ik zal je verzoek doorzetten. Je kan tot deze zijn vervangen altijd op de site kijken die Robert hierboven vermeld.

• Intercity
  • 299 reacties
  • 11 maart 2025

Op het perron hangen nog steeds die van vorig jaar. In de hal zijn ze wel vervangen.

• Intercity
  • 299 reacties
  • 5 april 2025

Er is nog steeds niets gebeurd. De bureaucratische molen is blijkbaar weer vastgelopen. Stuur die borden maar naar mij, dan hang ik ze zelf wel op.😁 En als ze op zijn haal dan in elk geval de oude borden weg. Die zijn alleen maar misleidend.

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30111 reacties
  • 5 april 2025

Hi ​@Alex1 ja, en op de nieuwste vertrekstaten staat 

Knap dat de NS alvast weet dat de (getoonde, welke?) bussen een zaterdag dienstregeling rijden ❓

Ik maak me geen illusies, maar weet bijna zeker (kristallen bol niet nodig) dat busvervoerders hun dienstregeling niet gaan aanpassen aan wat de NS of ProRail zinnig vindt. πŸ˜₯

Dat gaat dus 100% mis, en geld bij vertraging krijg je niet want wanneer je jouw bus mist ligt het dus niet ineens niet meer aan NS of ProRail πŸ˜₯

Kastje muur dus πŸ™„

• 2102 reacties
  • 5 april 2025

Bussen van andere vervoerders worden dan ook niet getoond. Maar in sommige gevallen staan er wel treinvervangende bussen op de vertrekstaten als er op vaste dagen per week 's nachts aan het spoor gewerkt wordt en de laatste treinen vervallen. Zie bijvoorbeeld de vertrekstaat van Weesp waar om 0:54 een β€˜BST’ vertrekt van spoor ' ’: https://assets.travelsupport-p.cla.ns.nl/stations/vertrekstaten/WP-2.pdf

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30111 reacties
  • 5 april 2025

Oh help! 

Dat woord after mag wel weg, dat snapt echt niemand!

Trains listed as today run until 04:00 the next day, your ticket is valid πŸ˜…

Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30111 reacties
  • 5 april 2025

Of gewoon zeggen β€˜a train ticket for today is valid until 04:00 tomorrowβ€™πŸ˜…

Is dat nou zo ingewikkeld?

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9247 reacties
  • 6 april 2025

Ik heb het wederom doorgezet. Hopelijk worden er snel nieuwe opgehangen.

Reageer