Hallo,
Volgende week ga ik een week naar Zwitserland, en wil daar enkele dagen treinen. (ik vlieg naar Basel en terug). De keuze is gevallen op Interrail one countrypass 3 dagen voor Zwitserland. Aangezien de reis al over een week is kan ik niet meer online bestellen, maar moet ik hem aan de balie kopen. (helaas moet ik een uur reizen om een balie te bereiken vanaf mijn woonplaats...)
Nu is mijn vraag, wat zijn de bijkomende kosten? Ik weet dat NS Internationaal extra kosten aanslaat voor het kopen van kaartjes aan de balie. Ik heb al een paar jaar niets meer gekocht aan de balie en ben erg benieuwd wat er bij gaat komen.
Iemand een idee?
Groeten, Caspar
beantwoord
Interrail kopen aan de balie, wat zijn de extra kosten?
Beste antwoord door Jan NS
Welkom casparvanwijnen. NS Internationaal hanteert boekingskosten van €7,50 per persoon (maximaal €22,50) voor het boeken aan de servicebalie voor producten die niet in de kaartautomaat verkrijgbaar zijn. Meer informatie vind je op de website van NS International. Vriendelijke groet, Jan
Bekijk origineelReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.