beantwoord
Kan ik zonder abonnement een OV-fiets huren?
Ik ga vandaag voor het eerst een OV-fiets huren op het station in Breda. Dat kost me 3,35 euro. Ik heb zelden ze fietd nodig, dit is dus een uitzonderlijk geval. Het is mij niet helemaal duidelijk of ik een OV-fiets abonnement moet afsluiten van 10 euro per jaar. Dat zou betekenen dat ik in totaal 13,35 euro kwijt ben om eenmalig een stukje te fietsen.
Beste antwoord door Janou NS
gijtje6 schreef:
Ik ga vandaag voor het eerst een OV-fiets huren op het station in Breda. Dat kost me 3,35 euro. Ik heb zelden ze fietd nodig, dit is dus een uitzonderlijk geval. Het is mij niet helemaal duidelijk of ik een OV-fiets abonnement moet afsluiten van 10 euro per jaar. Dat zou betekenen dat ik in totaal 13,35 euro kwijt ben om eenmalig een stukje te fietsen.
Hallo Gijtje6 en welkom op het forum! Ik begrijp zeker dat dat veel is voor een stuk fietsen, maar ik moet je teleurstellen.. Om gebruik te maken van een Ov-fiets moet je wel een abonnement afsluiten.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.