Ik heb niet kunnen Inchecken met mijn NS OV Chipkaart op Station Purmerend Overwhere rond de klok van 13:30 uur
Waarom niet is mijn een raadsel
Toen maar de Bus 306 genomen naar Amsterdam Centraal waar ik weer gewoon kon Inchecken bij de NS
Beste antwoord door iMark
Het is een dergelijk geval het beste om op de blauwe knop te drukken van een Servicezuil die op ieder station aanwezig is. Je krijgt dan contact met de meldkamer. De persoon in de meldkamer kan dan voor je nakijken of er een storing is en je vervolgens adviseren hoe je je reis kunt maken.
Het is een dergelijk geval het beste om op de blauwe knop te drukken van een Servicezuil die op ieder station aanwezig is. Je krijgt dan contact met de meldkamer. De persoon in de meldkamer kan dan voor je nakijken of er een storing is en je vervolgens adviseren hoe je je reis kunt maken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.