Hallo allemaal,
Op woensdag 9 april ben ik met een vriendin een dagje naar Zwolle geweest. Ik reis met een NS Flex Dal Voordeel-abonnement, dus ik reis op rekening.
De heenreis verliep zonder problemen (Wierden – Zwolle met Blauwnet).
’s Avonds, rond 20:28, heb ik in Zwolle ingecheckt bij een poortje (ik weet niet zeker of het NS of Blauwnet was). In Wierden heb ik geprobeerd uit te checken bij de Blauwnet-paaltjes, omdat ik daarmee ook was ingecheckt, maar ik kreeg daar de melding dat ik niet was ingecheckt.
Ik heb vervolgens meerdere keren geprobeerd bij dezelfde paal in- en uit te checken, maar dat loste het probleem niet op.
Vandaag zie ik in Mijn NS een melding van een vergeten check-in/check-out met een bedrag van €20,- (zie screenshot).
Ik vermoed dat ik in Zwolle bij het verkeerde poortje heb ingecheckt (Blauwnet in plaats van NS), waardoor NS Flex de reis niet heeft geregistreerd.
Mijn vraag:
Moet ik even afwachten of dit automatisch wordt hersteld, of kan ik het beter nu al melden of corrigeren?
Alle tips zijn welkom.
Alvast bedankt voor het meedenken!
Met vriendelijke groet,
Gea