Hallo, Ik ga naar Zwolle met de trein. Aan de ene kan van het station in Zwolle zit de Starbucks en daar ga ik dan graag iets lekkers halen. Ik moet bij de andere kant van het station zijn, dus moet ik weer in bij de ene kant en er weer uit bij de andere kant. Kort gezegd: ik ga uit de trein. Check uit. Koop Starbucks. Check weer in en check weer uit aan de andere kant binnen een korte tijd. Kan dit? Ik heb trouwens een ov kaart met studentenreisproduct.
station in en uit
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Wat je zegt kan zeker! Opnieuw inchecken en weer uitchecken binnnen 60 minuten op hetzelfde station geldt als een passage.
Een poortje zal dan bij opnieuw inchecken zeggen Overstap OK maar bij uitchecken binnen 60 minuten Incheck geannuleerd.
Bij reizen op saldo zal je voor de incheck €6 nodig hebben (student met week-ov in het weekend of andersom), maar die krijg je dus bij verlaten van het station weer terug. Inchecktarief buiten je vrij reizen periode is €10 maar je kaart mag €4 in de min komen.
Let wel op dat je altijd bij dezelfde vervoerder (Blauwnet/NS) uitcheckt als waar je ingecheckt hebt, in Zwolle.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.