beantwoord

Uitchecken bij OV-Fietsenstalling was niet mogelijk, kost mij dit geld?

  • 31 July 2017
  • 2 reacties
  • 4563 Bekeken

Gisternacht rond 03:50 heb ik samen met een vriendin geprobeerd uit te checken bij de 24-uur-stalling van NS te Leidseplein Amsterdam. Dit was echter niet mogelijk door een technische storing met het in- uitcheckapparaat. Rond 01:00 had ik ingecheckt.

Hoe kan ik er nu voor zorgen dat mijn ov bij deze stalling te Leidseplein uit wordt gecheckt zonder hier zelf fysiek aanwezig te hoeven zijn? Ik woon hier namelijk niet in de buurt.

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stijn NS 11 August 2017, 15:46

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo larissastoop, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend om te lezen dat het niet succesvol gelukt is om uit te checken bij deze stalling. Als je mij in een privébericht je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en OV-chipkaartnummer kunt sturen in een privébericht, kijk ik graag wat ik voor je kan betekenen hierin! Je kunt mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken, en dan via de knop 'Stuur bericht'.
Op het moment dat Larissa mij een privébericht stuurde waren er helaas nog geen transacties zichtbaar in ons systeem. Ik heb haar geadviseerd om na een dag contact op te nemen met de OV-fiets afdeling, gezien het even kan duren voordat transacties verwerkt zijn.

Voor de meelezers: Wanneer er iets mis gaat met een transactie bij een NS fietsenstalling is het altijd verstandig om contact op te nemen met onze OV-fiets afdeling. Zij kunnen dit mogelijk alsnog voor je corrigeren. Ze zijn bereikbaar via 030-7515155 (opties 2-3), Twitter en Facebook.

Reageer