Skip to main content
beantwoord

Waar blijft het bankje in wachtruimte station Oss

Op station Oss is sinds de 'kiosk' plaats heeft gemaakt voor de 'stationskamer' geen bankje meer. Volgens de flyers op het raam ten tijde van de werkzaamheden zou er een bankje terugkomen. 

Mogen we verwachten dat dit het geval is of gaat NS ook hier voor het grote geld verdienen in plaats van gewoon comfort. 

Beste antwoord door Daniël NS

Ik heb antwoord! Het bankje dat origineel geplaatst zou worden bleek toch niet goed te passen en er is nu een nieuwe bank in bestelling. Dit kan helaas nog even duren, maar de bank komt terug.

Bekijk origineel

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 13 april 2025

U gaat over uw eigen mens- en maatschappijvisie, maar er is geen algemeen NS beleid om bankjes af te schaffen of weg te halen. Mogelijk komt de Kiosk op een plaats waar eerst een bankje stond, maar dat kan ik niet beoordelen.

Als het is aangekondigd dat die er wel weer komen dan gebeurt dat redelijkerwijs ook.

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 13 april 2025

Ik heb even navraag gedaan intern. Ik kom hier nog op terug! 

Daniël NS
Moderator
  • Moderator
  • 15 april 2025

Ik heb antwoord! Het bankje dat origineel geplaatst zou worden bleek toch niet goed te passen en er is nu een nieuwe bank in bestelling. Dit kan helaas nog even duren, maar de bank komt terug.

Daniel, bedankt voor het navragen. Ik ben heel blij de reden te lezen waarom er nog steeds geen bankje geplaatst is ..  én het zo positieve antwoord dat het zo gewenste bankje er op een dag staat. 

Reageer