Vanmiddag moest bij uit uitchecken inde fietsenstalling voor 2 dagen betalen. Hoe kan dit? Station Woerden is eerste 24 uur gratis.
Ik ben er maandag geweest, zou dus gratis moeten zijn. En vandaag, woensdag. Zit dus een dag tussen.
Hoe kan dit?
Vanmiddag moest bij uit uitchecken inde fietsenstalling voor 2 dagen betalen. Hoe kan dit? Station Woerden is eerste 24 uur gratis.
Ik ben er maandag geweest, zou dus gratis moeten zijn. En vandaag, woensdag. Zit dus een dag tussen.
Hoe kan dit?
Beste antwoord door Floor NS
Hi EvaC! Welkom bij de NS Community.
Als je jouw fiets op maandag in de stalling hebt geplaatst en je haalt hem vandaag op, dan betaal je hier bij station Woerden stallingskosten voor. Als je jouw fiets bijvoorbeeld om 09:00 uur op maandag ingeleverd hebt en je hem op woensdag om 17:00 uur ophaalt, dan heb je dus langer dan 24 uur jouw fiets in de parkeergarage gestald en betaal je voor een tweede dag. Hier vind je meer informatie over de tarieven.
Mocht het zo zijn dat je op twee verschillende dagen de fiets gestald hebt, dan kun je (zoals Robert B) aangeeft contact opnemen met de Klantenservice. Echter, ik kan je helaas geen verlaging van de kosten beloven.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.