In mijn NS staat dat ik op ma 10 juli hebben uitgescheckt met mijn NS kaart en dat er verder geen gegevens bekend zijn en er is wel 10 euro afgeschreven. Ik was die dag op en neer naar Leuven met een NS internationaal ticket. Bij het uitchecken bij terugkeer heb ik ipv dat kaartje mijn gewone OV kaart gepakt. Ik heb het int ticket nog wel, maar kon dat online niet invullen/toevoegen. Ik kon ook geen plaats in het buitenland invullen bij bestemming. Ik probeerde het met Rotterdam, omdat ik via die stad gereisd ben, maar dat werkte ook niet. Hoe kan ik het bedrag terugkrijgen? Dank en groet, Annemieke (miekonherway)
Bladzijde 1 / 1
Neem contact op met de klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.