beantwoord
Hoeveel geld moet ik de de anonieme OV-chipkaart zetten te kunnen reizen met de NS
als ik wil reizen met de NS en daarna overstap op bv Arriva, moet ik in Zwolle uitchecken bij NS en inchecken bij Arriva. Het kan zijn dat ik dan te weinig saldo heb om verder te reizen? Hoe weet je dat dan
Beste antwoord door Pe_pe
De incheckpaal van Arriva zal dan een foutmelding geven en u niet inchecken wegens te weinig saldo.
Om in Zwolle met uw anonieme OV-chipkaart in te kunnen checken bij Arriva heeft u dus aan het begin van uw reis minimaal 10 euro plus de kosten van uw rit bij NS tot Zwolle nodig, maar ten minste 20 euro om het eerste stuk met NS te kunnen reizen (tenzij u gebruik maakt van Samenreiskorting). In praktijk voldoet 4 euro minder saldo dan de genoemde bedragen ook.
Bekijk origineelOm in Zwolle met uw anonieme OV-chipkaart in te kunnen checken bij Arriva heeft u dus aan het begin van uw reis minimaal 10 euro plus de kosten van uw rit bij NS tot Zwolle nodig, maar ten minste 20 euro om het eerste stuk met NS te kunnen reizen (tenzij u gebruik maakt van Samenreiskorting). In praktijk voldoet 4 euro minder saldo dan de genoemde bedragen ook.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.