Op 15-03, toen ik ’s avonds terugkwam van mijn werk, vergat ik uit te checken met de juiste kaart waarop mijn abonnement staat. Daarom heb ik in plaats daarvan de kaart met nummer 3528 0500 6043
7680 gebruikt. Voor de reis van Hilversum naar Amersfoort is er een bedrag van 20 euro in rekening gebracht.
Zou u mij kunnen helpen dit recht te zetten?
Alvast bedankt voor uw hulp.
Beste antwoord door MoDe
Dag Joanna, wij kunnen dat hier niet rechtzetten. In deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.
Je kunt kijken of het zelf lukt via www.uitcheckgemist.nl of telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Nb. Je post jouw kaartgegevens in een openbare community. Je kunt de foto van de kaart verwijderen door binnen 1 uur na plaatsing op de 3 puntjes rechtsonder te klikken. Kies voor bewerken.
Dag Joanna, wij kunnen dat hier niet rechtzetten. In deze reizigers-helpen-reizigerscommunity kunnen we niet bij klantgegevens.
Je kunt kijken of het zelf lukt via www.uitcheckgemist.nl of telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice.
Nb. Je post jouw kaartgegevens in een openbare community. Je kunt de foto van de kaart verwijderen door binnen 1 uur na plaatsing op de 3 puntjes rechtsonder te klikken. Kies voor bewerken.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.