Ik ben vandaag normaal ingecheckt in Delft, maar tijdens de treinreis constateerde de conducteur tot mijn grote verbazing dat ik niet was ingecheckt. Ik kreeg een QR code mee omdat ik volgens de conducteur niet zou kunnen uitchecken met mijn OV-pas. Echter - dat ging prima met mijn pas, dus dat sterkte mij in de overtuiging dat zijn check-apparaatje of het incheck-poortje niet goed functioneerde. Herkent iemand dit probleem?
beantwoord
Incheck niet geregistreerd door defect poortje?
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de reizigerscommunity!
Je kunt op www.ov-chipkaart.nl (met een Mijn OV-chip account) precies zien waar en wanneer je in/uitgecheckt bent.
Gaat wel vaker mis, zie https://x.com/Rize_0202/status/1910026468794441926
Bij reizen op saldo (en dus een Uitstel van Betaling ‘boete’) kun je contact opnemen met de NS klantenservice (telefoon of chat of X of Facebook).
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.