beantwoord

insturen pasfoto voor verlenging

  • 25 April 2024
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Goedemorgen, ik ben al weken bezig met het uploaden voor verlenging. Met de KS gebeld, maar ik kwam er niet doorheen. Nu krijg ik vanmorgen 25 april een brief waarop staat dat de deadline is verstreken op 23 april (!). Pas in deze brief staat hoe ik het wel moet, maar nu geeft het systeem aan dat ik te laat ben. Ik vind dit de omgekeerde wereld: een reminder sturen na de deadline.

Graag wil ik dat u het voor mij openstelt of de administratiekosten kwijtscheldt, want die weiger ik te betalen. De communicatie van de NS is in gebreke gebleven namelijk.

Mvg

Ton 

icon

Beste antwoord door MoDe 25 April 2024, 08:45

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

NS gaat jou niet bellen en wij bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity ook niet. Wij kunnen niet bij klantgegevens.

Je kunt nu zelf bij ov-chipkaart.nl een kaart via kaartvernieuwing aanvragen. Dit kost €7,50 en kun je terugvragen bij NS klantenservice als je een NS abonnement hebt (geen flex basis).

Badge +3

Inderdaad, zelf regelen via https://www.ov-chipkaart.nl/kaart-blokkeren-en-vervangen (kies voor vernieuwen en niet voor vervangen).

Dat kost je € 7,50 maar die kan je via de Klantenservice terug krijgen (anders hadden ze je niet om een pasfoto gevraagd).

Reageer