Ik ben 19 maart vanuit Assen met de trein van 16.05 naar Amsterdam centraal,aankomst 17.51, gereisd . Ben daar door de pportjes gegaan en weet zeker dat ik ben uitgecheckt. Nu staat er in mijn ns dat ik vertrokken ben uit Assen en eindbestemming onbekend en niet uitgecheckt en dat dit mij 20 euro gaat kosten. Ik ben diezelfde avond vanaf Amsterdam centraal met de laatste trein naar Zwolle/ overstap Assen terug gereid. Wat nu..?
beantwoord
ongeldige melding vergeten uit te checken
Beste antwoord door MCN 2021
Eendjewoerd schreef:
Ik ben 19 maart vanuit Assen met de trein van 16.05 naar Amsterdam centraal,aankomst 17.51, gereisd . Ben daar door de pportjes gegaan en weet zeker dat ik ben uitgecheckt. Nu staat er in mijn ns dat ik vertrokken ben uit Assen en eindbestemming onbekend en niet uitgecheckt en dat dit mij 20 euro gaat kosten. Ik ben diezelfde avond vanaf Amsterdam centraal met de laatste trein naar Zwolle/ overstap Assen terug gereid. Wat nu..?
Meestal duurt een dag voor dat het goed word gezet in de ns app, maar je kan altijd nog de klantenservice bellen
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.