Op 6 juni gingen mijn man en ik van station "t Harde naar Den Haag Centraal om het Mauritshuis te bezoeken. Bij heet ophalen van mijn keuze dag is het niet geoed gegaan en heb ik gereis op saldo, Dat was niet de bedoeling . want ik heb nog 9 keuzedagen staan!
Bij het uitchecqen van de terugreis bleek uit de gegeven van de uitchecqpaal dat ik saldo te kort kwam.! V oor de heenreis heb ik € 14,16 betaald en voor de terugreis is er €10 afgeboekt.
Mijn vraag: Ik wil de keuzedag toch laten gelden en graag € 24,16 terugontvangen.
Met een vriendelijke groet, Adrianus01
Moderator edit: Verwijdering persoonlijke gegevens
Beste antwoord door MoDe
Wat is er niet goed gegaan met de keuzedag? Is deze niet op de kaart gezet? Of checkte je in de spits in? Een keuzedag is geldig bij incheck in de daluren. Hoelaat heb je op de heenweg ingecheckt en hoelaat op de terugweg?
Achteraf een keuzedag inzetten is niet mogelijk. Als het fout gegaan is door iets van NS zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens en niet mee kijken wat er fout gegaan is.
Nb. Jouw adresgegevens staan openbaar. Deze kun je binnen 1 uur zelf verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder.
Wat is er niet goed gegaan met de keuzedag? Is deze niet op de kaart gezet? Of checkte je in de spits in? Een keuzedag is geldig bij incheck in de daluren. Hoelaat heb je op de heenweg ingecheckt en hoelaat op de terugweg?
Achteraf een keuzedag inzetten is niet mogelijk. Als het fout gegaan is door iets van NS zou je telefonisch, via Twitter, Facebook of chat contact kunnen opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens en niet mee kijken wat er fout gegaan is.
Nb. Jouw adresgegevens staan openbaar. Deze kun je binnen 1 uur zelf verwijderen via de 3 puntjes rechtsonder.
ophalen laatste keuzedag mislukte op Geleen Lutterade.
Op saldo naar Sittard.
Hier helemaal geen vermelding op scherm over ophalen keuzedag?
Dus weer op saldo vandaag?
Dat is niet de bedoeling! Op en neer naar Amsterdam = €€€
Wat doe ik fout? Of wat is er aan de hand?
wim martens
Stond er geen keuzedag klaar op de automaat? In mijnNS kun je zien hoeveel keuzedagen je nog hebt en welke klaargezet zijn om op te halen.
Wij kunnen hier bij deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens. Je zult telefonisch, via chat, X of Facebook contact moeten opnemen met NS klantenservice.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.