Skip to main content
beantwoord

Storing uitchecken Amsterdam Sloterdijk

• Op het juiste spoor

Ik heb nu al twee dagen (vandaag en afgelopen donderdag) een gemiste uitcheck op Amsterdam Sloterdijk. Dit terwijl ik vrij zeker weet dat ik heb uitgecheckt. Zou dit door een storing kunnen komen?  

Beste antwoord door Robert B

Welkom bij de NS Community!

Die van vandaag zal wel goed staan over een dag of twee, maar vorige week was er inderdaad een vervelende storing op Sloterdijk waardoor je niet kon in/uitchecken.

Neem contact op met de NS als het lang zo in je Reishistorie blijft staan, of op je factuur terecht komt.

Als je vaker hetzelfde traject reist (op rekening, dus Flex of Business Card) zou het systeem een gemiste in/uitcheck automatisch moeten corrigeren, en daar krijg je dan ook een mail over.

Bekijk origineel

4 reacties

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9306 reacties
  • 31 maart 2025

Hallo Arni en welkom bij de NS Community,

Krijg je een foutmelding bij het uitchecken? Er is geen algemene storing gaande waardoor dit komt. Je kan het beste dit via Mijn NS of via onze klantenservice corrigeren.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30313 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2025

Welkom bij de NS Community!

Die van vandaag zal wel goed staan over een dag of twee, maar vorige week was er inderdaad een vervelende storing op Sloterdijk waardoor je niet kon in/uitchecken.

Neem contact op met de NS als het lang zo in je Reishistorie blijft staan, of op je factuur terecht komt.

Als je vaker hetzelfde traject reist (op rekening, dus Flex of Business Card) zou het systeem een gemiste in/uitcheck automatisch moeten corrigeren, en daar krijg je dan ook een mail over.

• Reisleider**
  • 125 reacties
  • 1 april 2025

@Arni Kun je je uitchecks terugvinden op ov-chipkaart.nl of wanneer je je transacties bekijkt bij de NS kaartautomaat? Dan is de kans groot dat het idd binnen een paar dagen allemaal vanzelf goed komt.

Kun je ze daar niet terugvinden, dan zijn ze niet geregistreerd en zul je ze achteraf moeten corrigeren via www.uitcheckgemist.nl (of corrigeert NS ze automatisch voor je). Maar wacht dus eerst even een paar dagen af.

Robert B
Forum|alt.badge.img+4
  • 30313 reacties
  • 1 april 2025

Gemiste in/uitchecks bij NS kun je niet corrigeren via uitcheckgemist. Dat moet via Mijn NS (wat niet altijd werkt) of de Klantenservice. Voordat je moeite gaat doen kan nog een paar dagen afwachten geen kwaad.

Reageer