Ik heb nu al twee dagen (vandaag en afgelopen donderdag) een gemiste uitcheck op Amsterdam Sloterdijk. Dit terwijl ik vrij zeker weet dat ik heb uitgecheckt. Zou dit door een storing kunnen komen?
beantwoord
Storing uitchecken Amsterdam Sloterdijk
Beste antwoord door Robert B
Welkom bij de NS Community!
Die van vandaag zal wel goed staan over een dag of twee, maar vorige week was er inderdaad een vervelende storing op Sloterdijk waardoor je niet kon in/uitchecken.
Neem contact op met de NS als het lang zo in je Reishistorie blijft staan, of op je factuur terecht komt.
Als je vaker hetzelfde traject reist (op rekening, dus Flex of Business Card) zou het systeem een gemiste in/uitcheck automatisch moeten corrigeren, en daar krijg je dan ook een mail over.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.