Skip to main content
beantwoord

verloren ov chiprard

  • 22 januari 2022
  • 5 reacties
  • 102 Bekeken

Hello, Ik heb mijn ov chipkaart verloren en kan niet inloggen, weet niet meer mijn e-mail, gebruiksnaam ,.. hoe kan ik dan mijn nieuwe ov chipkaart aanvragen?

 

Beste antwoord door Tochjo

Neem telefonisch contact op met de klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980.

Bekijk origineel

5 reacties

Tochjo
Forum|alt.badge.img+3
  • 13139 reacties
  • Antwoord
  • 22 januari 2022

Neem telefonisch contact op met de klantenservice OV-chipkaart: 0900-0980.


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • 1577 reacties
  • 22 januari 2022

Precies wat Tochjo zegt. Als je een NS abonnement hebt waarvan je de komende dagen graag gebruik zou willen maken dan kan je daarvoor ook even contact opnemen met onze klantenservice voor de mogelijkheden. 


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 13 maart 2025

Ik wil inloggen op mijn OV-chipkaart, maar krijg de mededeling "De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen".


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13502 reacties
  • 13 maart 2025
Toerist537 schreef:

Ik wil inloggen op mijn OV-chipkaart, maar krijg de mededeling "De ingevoerde kaart bevat een bestaand contract, log in om deze te wijzigen".

Je kunt het beste daarover met www.ov-chipkaart.nl contact opnemen.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 30030 reacties
  • 18 maart 2025
MoDe schreef:

Je kunt het beste daarover met www.ov-chipkaart.nl contact opnemen.

Nee, je moet bij NS zijn, en inloggen in Mijn NS als de contracthouder (degene die het abonnement besteld heeft). Meestal speelt dit bij jongreren waar een volwassene de contracthouder is.

De melding is vaag, die moet luiden “log in als deze persoon om iets te wijzigen”.


Reageer