beantwoord

Fietsverhuur in Nijkerk?

  • 10 November 2021
  • 5 reacties
  • 522 Bekeken

De fietsverhuur in NIjkerk verliep niet ideaal (zo kreeg je altijd drie dagen gefactureerd als je de fiets op vrijdagochtend huurde en vrijdagmiddag inleverde) maar toch wel handig. Er werd ook veel gebruik van gemaakt. Er is nu geen kiosk meer en er hangt een bord dat de ov fietsverhuur tijdelijk niet beschikbaar is. Zijn er plannen om weer ov fietsverhuur te starten?  Bv selfservice? 

icon

Beste antwoord door Laura NS 24 November 2021, 19:42

Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op onze NS Community, cjanson. Uit mijn hoofd weet ik dit niet, maar ik kom er vast achter voor je! Ik kom erop terug. :)

Ik heb nog geen update! Sorry! Ik ga er weer achteraan. :)

Ik heb een antwoord! "Op dit moment kan ik nog geen duidelijkheid geven over wanneer er weer fietsverhuur mogelijk is vanuit station Nijkerk. Er lopen plannen, maar de uitkomt hiervan is nog niet duidelijk. Uiteraard is het doel hier weer fietsen te gaan verhuren, maar kan ik je nu nog geen concrete voorspelling hiervoor geven.” Helaas niet het antwoord waar we op hoopten, en nog niet echt duidelijkheid, maar wel fijn dat het wel de bedoeling is wel weer fietsverhuur op te starten!

Inmiddels nog geen fietsen bij station Nijkerk... Putten heeft er heeeeel weinig en Nijkerk geen, dus dan nu maar keer eigen fiets mee, anders is het een uur lopen. Maar fietsers worden aan de lopende band gezegd op de volgende (stop)trein te wachten ivm drukte. Wanneer komen de OV fietsen bij Nijkerk terug en komen er meer op station Putten?... Dan blijft mijn eigen fiets thuis.

Inmiddels nog geen fietsen bij station Nijkerk... Putten heeft er heeeeel weinig en Nijkerk geen, dus dan nu maar keer eigen fiets mee, anders is het een uur lopen. Maar fietsers worden aan de lopende band gezegd op de volgende (stop)trein te wachten ivm drukte. Wanneer komen de OV fietsen bij Nijkerk terug en komen er meer op station Putten?... Dan blijft mijn eigen fiets thuis.

Als het goed is wanneer ze klaar zijn bij het station komt er ook weer een winkeltje 

Reageer