Skip to main content
beantwoord

Nieuwe OV Fiets slot blijft niet dicht, of knippert paars.

• 25 februari 2025
  • 7 reacties
  • 90 Bekeken

Beste NS klantenservice,

Ik heb vandaag problemen met de OV Fiets slot gehad. Ik gebruik het regelmatig, maar vanmiddag  was het heel ingewikkeld bij mijn kantoor op slot doen, maar na 10 keer proberen, lukt het. Altijd gaf het een errorpiep, dan opende het na 3 sekonden. Eindelijk als ik deed het snel, opende niet meer. Na werk ik kon het regelmatig openen met mijn OV chipkaart, dan ging ik terug naar het station, en probeerde ik het te stallen. Na 5 keer proberen, gaf nog steeds een error piep, en knipperde paars, maar lukt het op slot te doen, dan ik ben uitgechekt van de fietsenstalling, en nam mijn trein.

Fiets is nog steeds in gebruik volgens de app (slot heeft geen "gesloten" bericht gestuurd volgens mij).

Aub. sluit mijn rit in het systeem, en vraag het personeel deze fiets te repareren.

Groeten, Peter

Beste antwoord door Floor NS

Hi Thieringpeti! Zoals rvdborgt en Olav93 aangeven kun je deze vraag stellen aan de Klantenservice. Als je geen gebruik maakt van de platformen Facebook en X (voormalig Twitter), dan kun je de Klantenservice bereiken via de live chat of telefonisch contact opnemen (030 751 51 55).

Bekijk origineel

7 reacties

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2629 reacties
  • 25 februari 2025
Thieringpeti schreef:

Beste NS klantenservice,

Ondanks wat er op de NS-website staat, is dit niet de klantenservice, maar een openbaar forum.

De klantenservice is wel te bereiken via X, chat, Facebook of telefoon.

• Auteur
  • Sprinter
  • 4 reacties
  • 25 februari 2025

Chat gaf me geen antwoord, en heb ik geen X en Facebook account.

Ik probeerde de nummer bellen, wat de AI-chat gaf, maar er was alleen een automatische systeem, en in de trein ik kan het niet goed gebruiken. Hebben ze geen email adress waar kan ik een vraag sturen?

rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2629 reacties
  • 25 februari 2025
Thieringpeti schreef:

Chat gaf me geen antwoord, en heb ik geen X en Facebook account.

Ik probeerde de nummer bellen, wat de AI-chat gaf,

Ik weet niet welk nummer die geeft, maar dat zou 030 751 51 55 moeten zijn.

Via de chat zou je ook een echte mens moeten kunnen krijgen maar ik weet niet goed hoe je dat voor elkaar kunt krijgen. Misschien daar rechtstreeks om vragen?

Thieringpeti schreef:

maar er was alleen een automatische systeem, en in de trein ik kan het niet goed gebruiken. Hebben ze geen email adress waar kan ik een vraag sturen?

Dat heeft NS helaas niet meer.

Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2296 reacties
  • 25 februari 2025

Gewoon rechtstreeks vragen naar contact met een medewerker werkte in de cgat altijd, ja. En even doorvragen tot hij snapt dat hij het niet meer begrijpt ook.

Floor NS
Moderator
Forum|alt.badge.img
  • Moderator
  • 218 reacties
  • Antwoord
  • 25 februari 2025

Hi Thieringpeti! Zoals rvdborgt en Olav93 aangeven kun je deze vraag stellen aan de Klantenservice. Als je geen gebruik maakt van de platformen Facebook en X (voormalig Twitter), dan kun je de Klantenservice bereiken via de live chat of telefonisch contact opnemen (030 751 51 55).

• Auteur
  • Sprinter
  • 4 reacties
  • 25 februari 2025

Ja, deze nummer was. Automaat.

• Auteur
  • Sprinter
  • 4 reacties
  • 25 februari 2025

Gebeld van thuis. Probleem is opgelost geworden.

Reageer