OV fiets gevonden | NS Community

OV fiets gevonden

  • 26 February 2022
  • 16 reacties
  • 323 Bekeken

In de gemeenschappelijke fietsen berging staat een OV fiets. Ik denk dat die gestolen is. 

Het nummer is 56104.


16 reacties

Reputatie 6

Hallo Iertje. Welkom bij de NS Community! 

Deze fiets staat inderdaad als gestolen in het systeem. Zou je aan kunnen geven waar dit precies is? Dan kunnen wij de fiets ophalen. Met een straatnaam, huisnummer en de naam van de stad waar dit in is kan ik dit meteen verwerken.

De fiets staat in een afgesloten gezamenlijke berging dus daar kun je niet zomaar naar binnen. Ik wil wel een afspraak maken dat er iemand de fiets komt ophalen maar ik wil niet zomaar mijn privé gegevens hier neerzetten. Hoe gaan we dat oplossen?

Wellicht is het een idee om de fiets eruit te halen. Ik weet namelijk niet wanneer ze de fiets precies gaan ophalen. Misschien kan je hem buiten tegen een muur plaatsen zodat deze zichtbaar is voor de ophalers. Laat je me weten of dat een optie is? 

Reputatie 7
Badge +1

Wellicht is het een idee om de fiets eruit te halen. Ik weet namelijk niet wanneer ze de fiets precies gaan ophalen. Misschien kan je hem buiten tegen een muur plaatsen zodat deze zichtbaar is voor de ophalers. Laat je me weten of dat een optie is? 

Vreemde reactie? Volgens mij wil @Iertje een privebericht met adresgegevens sturen. Of is dan al bekend op welk adres de fiets staat?

Ja dat kan zeker, maar alsnog is het belangrijk dat de fiets wel zichtbaar aanwezig is. Als deze in een hok staat, dan kan deze niet worden opgehaald. 

Als ik de fiets buiten neerzet, wordt deze meteen door de “dief” weer binnen gezet. Dat doet hij met alle fietsen die hij pikt en die ik buiten neerzet. Dus inderdaad heeft Henk gelijk m.b.t. een privebericht.

Wellicht is het een idee om de fiets eruit te halen. Ik weet namelijk niet wanneer ze de fiets precies gaan ophalen. Misschien kan je hem buiten tegen een muur plaatsen zodat deze zichtbaar is voor de ophalers. Laat je me weten of dat een optie is? 

Vreemde reactie? Volgens mij wil @Iertje een privebericht met adresgegevens sturen. Of is dan al bekend op welk adres de fiets staat?

 

Hoi Iertje. Je mag mij wel een privébericht sturen met het adres + je telefoonnummer. Dan kan ik een aantekening bij het ophaalverzoek maken dat de collega's jou bellen om een ophaalafspraak te kunnen maken.

Ik heb je een privebericht gestuurd.

Ja dat kan zeker, maar alsnog is het belangrijk dat de fiets wel zichtbaar aanwezig is. Als deze in een hok staat, dan kan deze niet worden opgehaald. 

Tja, dan blijft de fiets gewoon staan. ;-)

Ik heb de nodige gegevens ontvangen van Iertje en deze doorgegeven aan de verantwoordelijke collega's. :smile: We hopen de fiets natuurlijk snel weer in ons bezit te hebben!

De fiets is afgelopen maandag opgehaald. Bedankt voor het meedenken en de snelle oplossing! 👍

Badge +3

Als ik de fiets buiten neerzet, wordt deze meteen door de “dief” weer binnen gezet. Dat doet hij met alle fietsen die hij pikt en die ik buiten neerzet.

Op naar de volgende fiets dan… maar nu is de ‘dief’ ook zijn krat kwijt, dus dat zal hem leren! :sweat_smile:

 

Als ik de fiets buiten neerzet, wordt deze meteen door de “dief” weer binnen gezet. Dat doet hij met alle fietsen die hij pikt en die ik buiten neerzet.

Op naar de volgende fiets dan… maar nu is de ‘dief’ ook zijn krat kwijt, dus dat zal hem leren! :sweat_smile:

 

De krat was weer door iemand anders gepikt😳😂😂😂

Reputatie 7
Badge +3

Gaat lekker daar. 

Reputatie 7
Badge

Als ik al die verhalen lees over OV fietsen die overal aangetroffen worden dan vraag ik me wel eens af of NS een speciale afdeling heeft die in het hele land rond toert om fietsen op te halen!

Badge +3

Als ik al die verhalen lees over OV fietsen die overal aangetroffen worden dan vraag ik me wel eens af of NS een speciale afdeling heeft die in het hele land rond toert om fietsen op te halen!

Die fietsen worden volgens mij opgehaald door CP&A, die ook de reclame billboards (en bushokjes?) voorzien van nieuwe posters. Zie ook https://cpa-services.nl/werkgebied/mobility-solutions/

Reageer