Mijn dochter heeft samen met haar vriendin twee ov-fietsen gehuurd en weer ingeleverd in Tilburg op 15 juli. 3 dagen later wordt ze geïnformeerd dat de fiets die ze gehuurd had niet te vinden is. Ze heeft daarop direct gebeld met de betreffende dienst en ze hadden beloofd naar de fiets te gaan zoeken.
Tijdens onze vakantie wordt ze via een e-mail (NSKlantenservice@ns.nl) geconfronteerd met de melding dat de fiets niet gevonden kan worden en dus een rekeningverhoging van 350 euro tegemoet kan zien.
Ik heb geprobeerd een e-mail te sturen naar bovenstaand e-mailadres met de verklaring van beide dames dat de fietsen gelijktijdig zijn gehuurd en ingeleverd. Ik kreeg direct een reply met de mededeling dat mijn e-mail is gestuurd naar een noreply-adres (Het e-mailadres zelf geeft geen indicatie en in de body van de tekst stond geen vermelding dat ik deze niet kan gebruiken voor een reply..) Navraag bij de chat van de NS-site krijg ik te lezen dat er geen e-mail beschikbaar is voor contact)
Ik kan me best voorstellen, dat een groot bedrijf zijn e-mail en social-media verkeer moet kanaliseren, maar dit vind ik ronduit klantonvriendelijk….