ik heb twee trein e-ticket fout gekocht en nooit gebruikt kan ik een refund krijgen?
Als u ze geopend heeft, kan dat niet meer en krijgt u geen geld terug. Als u dat nog niet heeft gedaan, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice en dan is er wel een kans.
Het is helaas zo dat het niet te zien is of er met een e-ticket is gereisd of niet. Als hij is geopend, kunt u er dus ook niet aan zien of er mee is gereisd. Dan zou reizen gratis zijn bij teruggave en NS is niet helemaal gek.
De vele fraude met e-tickets heeft er toe geleid dat er na opening geen geld wordt teruggegeven. Het is ook heel duidelijk vermeldĀ als u een bestelling doet.
Als je er per ongeluk twee koopt terwijl je er maar eentje nodig had (wegens waar blijft mijn ticketĀ of zo!?)
Dan gewoon contact opnemen met de NS Klantenservice.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.