Skip to main content
beantwoord

2 foute e-tickets

  • 21 november 2023
  • 2 reacties
  • 91 Bekeken

ik heb twee trein e-ticket fout gekocht en nooit gebruikt kan ik een refund krijgen?

Beste antwoord door Thom

Als u ze geopend heeft, kan dat niet meer en krijgt u geen geld terug. Als u dat nog niet heeft gedaan, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice en dan is er wel een kans.

Het is helaas zo dat het niet te zien is of er met een e-ticket is gereisd of niet. Als hij is geopend, kunt u er dus ook niet aan zien of er mee is gereisd. Dan zou reizen gratis zijn bij teruggave en NS is niet helemaal gek.

De vele fraude met e-tickets heeft er toe geleid dat er na opening geen geld wordt teruggegeven. Het is ook heel duidelijk vermeld als u een bestelling doet.

Bekijk origineel

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+4
  • Super user
  • 25000 reacties
  • Antwoord
  • 21 november 2023

Als u ze geopend heeft, kan dat niet meer en krijgt u geen geld terug. Als u dat nog niet heeft gedaan, dan kunt u contact opnemen met Klantenservice en dan is er wel een kans.

Het is helaas zo dat het niet te zien is of er met een e-ticket is gereisd of niet. Als hij is geopend, kunt u er dus ook niet aan zien of er mee is gereisd. Dan zou reizen gratis zijn bij teruggave en NS is niet helemaal gek.

De vele fraude met e-tickets heeft er toe geleid dat er na opening geen geld wordt teruggegeven. Het is ook heel duidelijk vermeld als u een bestelling doet.


Robert B
Forum|alt.badge.img+3
  • 29941 reacties
  • 21 november 2023

Als je er per ongeluk twee koopt terwijl je er maar eentje nodig had (wegens waar blijft mijn ticket of zo!?)

Dan gewoon contact opnemen met de NS Klantenservice.


Reageer