Skip to main content
beantwoord

e-ticket niet geladen

  • 18 november 2022
  • 6 reacties
  • 217 Bekeken

Ik heb een e-ticket besteld. Deze wil ik in de ns-app zetten. Maar ik krijg steeds de melding dat de app niet geopend kan worden. Wat nu?

Beste antwoord door MoDe

Heb je een mail gekregen? Dan kun je kiezen in de app laden of pdf downloaden.

Bekijk origineel

6 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13460 reacties
  • 18 november 2022

Je mag e-ticket ook als pdf op jouw telefoon zetten.


  • Auteur
  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 18 november 2022

@MoDe dank je wel. Eeehm… hoe doe ik dat?🤔


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13460 reacties
  • Antwoord
  • 18 november 2022

Heb je een mail gekregen? Dan kun je kiezen in de app laden of pdf downloaden.


  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie
  • 8 december 2023

Ik heb een e-ticket besteld. Deze wil ik in de ns-app zetten. Maar ik krijg steeds de melding dat de app niet geopend kan worden. Wat nu?


rvdborgt
Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • 2622 reacties
  • 8 december 2023
Pjm1963 schreef:

Ik heb een e-ticket besteld. Deze wil ik in de ns-app zetten. Maar ik krijg steeds de melding dat de app niet geopend kan worden. Wat nu?

Check eens of er updates voor de NS-app zijn.


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13460 reacties
  • 8 december 2023
Pjm1963 schreef:

Ik heb een e-ticket besteld. Deze wil ik in de ns-app zetten. Maar ik krijg steeds de melding dat de app niet geopend kan worden. Wat nu?

Het ticket heb je besteld op hetzelfde apparaat als waar de app op staat? Je gebruikt de link uit de email op hetzelfde apparrat als de app?


Reageer