Vandaag wilde ik mijn fiets meenemen in de trein (vanaf Amsterdam Zuid naar Den Bosch). De trein zat/stond echter helemaal vol, dus was er geen ruimte meer voor mijn fiets. Ik heb er daarom voor gekozen om op de volgende trein te wachten (30 min later). Ook hier was het weer heel erg druk, dus kon mijn fiets weer niet mee. Uiteindelijk ben ik nog een trein later (dus 60min later dan gepland) in de trein gestapt zonder fiets, deze trein zat namelijk weer erg vol. Ik had echter al wel betaald voor het fietsticket. Is het mogelijk om het geld voor het fietsticket terug te krijgen aangezien ik er geen gebruik van heb kunnen maken?
beantwoord
Geen plek voor fiets in de trein
Beste antwoord door Thom
U krijgt uw geld helaas niet terug. Het is niet na te gaan of het gebruikt is of niet. Te volle treinen om een fiets mee te nemen komt helaas voor. U heeft niet het recht de fiets mee te nemen in de trein die u wilt. U was waarschijnlijk eerder in Den Bosch geweest met de stoptrein, die zijn veelal gelijkvloers en de kans dat uw fiets mee kan is veel groter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.