15 apr 2024 Ik scande op station Sittard per abuis OV-chipcaard voor Arriva in plaats van NS. Reed met een NS trein.
De conducteur gaf een boete en een ritprijs van 61.20 EUR.
Arriva schreef ook af (10 EUR).
Vraag? Is het mogelijk om de boete en
wat zijn de manieren om dit probleem op te lossen.
Hartelijk dank voor uw hulp)
beantwoord
Hoe los ik de boete op?
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Oleksandr12,
Neem voor de boete contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Voor het afgeschreven bedrag van Arriva kun je terecht op uitcheckgemist.nl. Geef dan als aankomststation ook Sittard op.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.