beantwoord

ik heb mijn e-ticket nooit gekregen

  • 23 December 2023
  • 6 reacties
  • 129 Bekeken

Hi team van Ns,

ik heb 21 december de dag voordat mijn treinreis zou zijn een e-ticket gehaald. mijn reis was van Rheden tot Arnhem Centraal. alleen toen ik mijn ticket bestelde en de volgende dag ging kijken stond er geen ticket terwijl het wel van mij rekening was afgeschreven. hierbij zou ik graag willen vragen dat ik graag mijn geld terug zou willen krijgen 

icon

Beste antwoord door Robert B 23 December 2023, 18:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Dat gaat u niet van ons krijgen. Wellicht kan de klantenservice iets voor u doen.

ik vraag het ook niet aan u Vareo had alleen verwacht van mensen dat ze een tip zouden kunnen geven!!

Reputatie 7
Badge +3

De tip is dus om contact op te nemen met de klantenservice, dat kan telefonisch, via Chat, X of Facebook. https://www.ns.nl/klantenservice/contact

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Aan deze tip heb je nu niets, maar als je bij het bestellen de pagina op Engels zet krijg je meteen je ticket en hoef je niet op een e-mail te wachten.

Je zou verwachten dat het na jaren wel eens opgelost zou moeten zijn…

 

Badge +3

De gouden tip: koop geen e-tickets maar gebruik gewoon je bankpas of creditcard om in en uit te checken (let op: in Arnhem wel bij een NS poortje na de wereldreis vanuit Rheden). 🎅🏼

Reputatie 7
Badge +3

Om nooit e-tickets te kopen gaat misschien nu ook weer te ver, je kunt ook e-tickets kopen voor reizen met korting zoals Vroegboekdal en NS Voordeel en natuurlijk Groepsticket , Spoordeelwinkel tickets en Jongerdendagkaarten. Dus als je geen OV-chipkaart hebt zijn er wel wat situaties waarbij je er voordeel bij hebt om een e-ticket te kopen. Daarnaast kun je geen Fietskaart of Hondenkaart met je bankpas afrekenen en bij een automaat betaal je dan € extra voor een eenmalige chipkaart. Bij reizen op vol tarief kun je tegenwoordig beter wel beter met je betaalpas inchecken. 

Reageer