beantwoord

Jongeren dagkaart in de spits

  • 12 April 2021
  • 2 reacties
  • 433 Bekeken

Ik heb de jongeren dagkaart om 16u  gekocht, niet wetende dat het dan al spits is. Ik reis vrijwel nooit met de trein en dacht dat de spits pas om 17u begon. Reizen met de jongeren dagkaart is mij dus niet gelukt en ik heb hier wel voor betaald. Kom ik in aanraking om mijn €7,50 terug te krijgen?

 

MVG,

Thijs Liberg

icon

Beste antwoord door Stijn NS 12 April 2021, 16:46

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemiddag TL2003 en welkom bij de NS Community!

Helaas is het per definitie niet mogelijk om een restitutie te krijgen voor ongebruikte e-tickets. Dit omdat het voor ons niet mogelijk is om te controleren of het ticket gebruikt is of niet.

De enige uitzondering is wanneer het betreffende ticket überhaupt nog niet geopend of gedownload is. In dat geval kun je eventueel contact op nemen met onze Klantenservice om te bekijken of er toch nog iets mogelijk is. Deze is telefonisch bereikbaar (030-7515155), via Twitter en Facebook, of je kunt een chatgesprek starten (optie 'Chat met NS'). Ik kan je echter niks garanderen.

Reputatie 7
Badge +3

Als je op 'lees meer' had geklikt in de app, dan had je kunnen lezen wanneer de dal-uren zijn. Lesje voor de volgende keer: eerst de voorwaarden lezen.

Reageer