beantwoord

(Niet) Verlopen keuzedag

  • 30 November 2023
  • 3 reacties
  • 63 Bekeken

Heb dit eerder gemeld via facebook, maar geen reactie gekregen. Mijn keuzedag is geldig t/m 30 november. Echter, de website geeft aan dat hij is verlopen. Daardoor kan ik de geplande reis nu niet maken, slechte service. Wat gaan jullie hieraan doen NS?

 

icon

Beste antwoord door mrfreeze 30 November 2023, 15:23

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi fiera,

Helaas een al langlopend, bekend probleem. NS dacht dit op te lossen door de tekst ‘t/m’ te veranderen in ‘tot'. Maar daarmee zijn de Keuzedagen een dag minder geldig dan ze zouden moeten zijn. Terug naar de tekentafel dus.

Je kunt contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X, om een vervangende Keuzedag aan te vragen.

Zie ook 

 

Reputatie 7
Badge +3

In het overzicht wat je gekregen hebt staat tot en met en dat staat waarschijnlijk ook nog zo in mijnNS en het servicebericht dat je een jaar geleden kreeg. Vandaag kreeg ik een servicebericht dat mijn keuzedag tot 30 november 2024, terwijl in mijn overzicht tot en met staat.

Jij moet telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS en vervangende keuzedag vragen. NS kan niet zomaar tijdens een lopend contract de voorwaarden wijzigen.

Bedankt mrfreeze, ik wacht het antwoord van de ns af.

Reageer