Ik krijg regelmatig abonnementscorrespondentie ( tijdschrift Spoor en andere info) in mijn brievenbus, geadresseerd aan een voor mij onbekend persoon. Ik ben de eerste bewoner van dit pand, hier heeft dus niet eerder een andere NS-reiziger gewoond. Op mijn vraag aan de klantenservice of ze iets aan deze foutieve zendingen kunnen doen, kreeg ik als antwoorden. 1. Nee, u moet zelf contact opnemen met die persoon; 2. WIj (NS) mogen niet in de gegevens van die persoon kijken. Dat impliceert dat ik de correspondentie van die onbekende persoon blijf ontvangen. Heeft iemand van de community een tip voor mij wat ik hier aan kan doen?
Bladzijde 1 / 1
Consequent terugsturen met ‘onbekend’ op dit adres. Check wel even de basisadministratie van jouw gemeente of er niet nog iemand op jouw adres staat.
Hallo Henrik en welkom bij de NS Community.
Je kan dit inderdaad het beste naar ons terugsturen. Als deze een aantal keren terugkomt, zullen we stoppen met het toesturen van de post.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.