Hallo, ik heb per ongeluk een kaartje voor vandaag gekocht en ik heb het nodig voor morgen. Hoe kan ik mijn ticket retourneren?
Regards,
Davydova
Bladzijde 1 / 1
Als u het net gekocht heeft, kunt u contact opnemen met 030 7515155. Normaal krijgt u een fout e-ticket nooit vergoed, maar als het voor morgen is en u heeft het half elf ‘s avonds gekocht, dan is er nog wel eens coulance. Klantenservice is dag en nacht open.
Overigens kan ik u geen toezeggingen doen, maar zo lopen de haasjes.
Heeft u het echt veel eerder gekocht vandaag dan is het einde oefening en moet u morgen een ander kaartje kopen, helaas.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.