Ik heb een e-ticket aangeschaft voor mijn reis Assen Haarlem vv 1e klas. De reis gaat niet door. Hoe kan ik het betaalde bedrag terugkrijgen OF omboeken naar een andere dag?
Als je het e-ticket al gedownload of geopend hebt, is dat helaas niet mogelijk. Als je dat nog niet hebt gedaan, kun je contact opnemen met de klantenservice om te kijken wat er mogelijk is.
Ik heb een e-ticket aangeschaft voor mijn reis Assen Haarlem vv 1e klas. De reis gaat niet door. Hoe kan ik het betaalde bedrag terugkrijgen OF omboeken naar een andere dag?
Helaas, zie de voorwaarden voor etickets.
Door een vinkje te zetten bij de voorwaarden en het ticket te betalen ben je akkoord gegaan met dat na aankoop restitutie en wijzigen niet mogelijk is. Bij een ticket dat niet gedownload is, loont het de moeite om contact op te nemen met NS klantenservice. Met een gedownload ticket heb je een geldig ticket dat niet meer ongeldig gemaakt kan worden en krijg je geen geld terug.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.