Skip to main content
beantwoord

treinticket

  • 19 november 2023
  • 2 reacties
  • 58 Bekeken

Verkeerde ticket besteld

Beste antwoord door MoDe

Traject, naam en datum worden voor betaling aangegeven. Wat bedoel je met verkeerd ticket?

Een gedownload ticket is een geldig ticket. Wijzigen en geld terug is niet mogelijk. Is het ticket nog niet gedownload dan kun je telefonisch, via X,  Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice over de mogelijkheden.

Bekijk origineel

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4053 reacties
  • 19 november 2023

Wat nu? Terugbetaling? Naar de klantenservice dan maar? 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13466 reacties
  • Antwoord
  • 19 november 2023

Traject, naam en datum worden voor betaling aangegeven. Wat bedoel je met verkeerd ticket?

Een gedownload ticket is een geldig ticket. Wijzigen en geld terug is niet mogelijk. Is het ticket nog niet gedownload dan kun je telefonisch, via X,  Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice over de mogelijkheden.


Reageer