Skip to main content
Antwoord

treinticket

  • November 19, 2023
  • 2 reacties
  • 62 Bekeken

Verkeerde ticket besteld

Beste antwoord door MoDe

Traject, naam en datum worden voor betaling aangegeven. Wat bedoel je met verkeerd ticket?

Een gedownload ticket is een geldig ticket. Wijzigen en geld terug is niet mogelijk. Is het ticket nog niet gedownload dan kun je telefonisch, via X,  Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice over de mogelijkheden.

2 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • November 19, 2023

Wat nu? Terugbetaling? Naar de klantenservice dan maar? 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • November 19, 2023

Traject, naam en datum worden voor betaling aangegeven. Wat bedoel je met verkeerd ticket?

Een gedownload ticket is een geldig ticket. Wijzigen en geld terug is niet mogelijk. Is het ticket nog niet gedownload dan kun je telefonisch, via X,  Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice over de mogelijkheden.