beantwoord

Verkeerde info ontvangen klantenservice

  • 19 September 2023
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

Afgelopen donderdag is mij verteld door de klantenservice dat ik een restitutie kan ontvangen voor een ticket dat ik verkeerd boekte via de NS app. Vertrek en aankomst vergeten te verwisselen. Ik moest een paar dagen later weer bellen met het order nummer. Nu blijkt dat medewerker geen notities heeft gemaakt en kan nu niet achterhalen wat er afgesproken is. Vandaag vertelde medewerker dat zij de restitutie kon regelen omdat ik binnen een uur naar boeking met klanten service belde. Nu kan er niks meer worden gedaan en is geld weg. Ik heb tijd van bellen. de 2 tickets (de verkeerde en goede)  Alleen is er afgelopen donderdag geen notities gemaakt door klantenservice.

Is er nog een restitutie mogelijk?

icon

Beste antwoord door MoDe 19 September 2023, 13:59

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als het foute ticket niet is gedownload dan is er nog restitutie mogelijk. Is het ticket wel gedownload, dan heb je een geldig ticket waarvan niet kan worden gecontroleerd of deze is gebruikt.

Restitutie voor e-tickets is coulance. Volgens de voorwaarden die voor de betaling zijn aangevinkt is wijzigen of restitutie na aankoop niet mogelijk.

Het is jammer dat je niet de juiste informatie hebt gekregen van de klantenservice en er geen aantekening van het 1e gesprek is gemaakt.

Het is een E-ticket in de app. Niet gedownload. Hoe kan ik restitutie alsnog aanvragen? 

 

Reputatie 7
Badge

Via de klantenservice.

Reputatie 7
Badge +3

Het is een E-ticket in de app. Niet gedownload. Hoe kan ik restitutie alsnog aanvragen? 

 

Als e-ticket in de app staat is deze gedownload resitutie is dan niet meer mogelijk.

Dank voor de reactie. Helaas geld weg. 

Reputatie 7
Badge +3

Om dergelijke vergissingen te voorkomen raad ik aan om het kopen van tickets via de app te vermijden. Je kunt tegenwoordig ook met je bankpas reizen: https://www.ovpay.nl/nl/. Een veel beter alternatief voor de ongelukkige e-tickets van NS.

Reageer