Skip to main content

Ik heb sinds december een abonnement voor een fietskluis. Hiervoor heb ik een verkeerde sleutel ontvangen waardoor het me tot op heden niet gelukt is de kluis te openen. 
meerdere malen heb ik telefonisch en ook via de website hulp gevraagd, maar wordt telefonisch steeds weer doorverbonden naar andere medewerkers die ook niet weten wat te doen. 
 

via de website inmiddels ook meerdere malen het formulier ingevuld, maar nooit geen enkele reactie ontvangen. 
 

help me aub aan de juiste sleutel

Welkom op onze NS Community Rogier30. Wat frustrerend dat je je antwoord niet lijkt te krijgen! Ik heb je even een privébericht gestuurd om dit wat verder te onderzoeken.


Zou iemand aub kunnen helpen de juiste sleutel te ontvangen?

Nu betaal ik voor een kluis waar ik tot op heden geen gebruik van kan maken!!


Zou iemand aub kunnen helpen de juiste sleutel te ontvangen?

Nu betaal ik voor een kluis waar ik tot op heden geen gebruik van kan maken!!

Heb je op het privebericht van Laura geantwoord? Zag ook dat je dezelfde vraag op X hebt gesteld. Heb je daar een DM gestuurd?


Reageer