beantwoord
Een hond mee in de trein
Ik heb vier keer gereisd met mijn hond waaronder vandaag. Elke keer kreeg ik vriendelijke conducteurs die zoiets hadden van ze moet het nog leren dus laat haar maar, nu heb ik nooit geweten dat de hond niet op de stoel mocht tot op vandaag. Toch vind ik het interessant dat 99% van de keer dat een persoon zijn schoenen op zijn stoel heeft er niks van wordt gezegd, maar een bange pup/hond op de stoel omdat het enorm spannend is is teveel gevraagd? Als niemand er zit waarom niet? „een hond hoort op de grond" zei die meneer. Nou dan vind ik dat de grond in de trein wat schoner moet zijn. Waarom betalen we meer voor honden dan voor kinderen en moet de hond alsnog op de grond? En ik heb een weekend vrij jaarabonnement. Waarom staat er dat bij een jaarabonnement je gratis 1 hond mee kan nemen maar vervolgens ergens middenin een topic vind je de specifieke abonnementen? Beter organiseren vind ik en trek alsjeblieft een hond voor op vieze schoenen op de stoel. Een hond, kat, of wat voor dier ook heeft ook gevoel! Als een trein enorm vol is hou ik mijn hond zonder problemen op de grond als er geen dodelijke en giftige dingen voor dat beestje op de grond liggen!
Beste antwoord door Momo
Zowel schoenen als honden mogen niet op de stoelen. Een volgende reiziger wil niet de haren van uw hond aan zijn of haar kleding.
Bekijk origineelReageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.