Ik had eenngroepsticket voor 7,14 euro van Zwolle naar Den Bosch, nummer 53931633, maar het poortje reageerde er niet op. Ik heb toen met mijn ov chipkaart betaald met weekend flex, maar dat geld zou ik graag terug krijgen omdat ik nu dubbel betaald heb. De terugweg is wel goed overigens. Alvast bedankt. Op de website is hier geen formulier voor.
beantwoord
groepsticket werkte niet bij poortje
Beste antwoord door Robert B
Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, etc).
Wat je had kunnen doen in Zwolle is (na het openen van een poortje met je ov-chipkaart) aan de binnenkant meteen weer uit te checken, dan betaal je niets en heb je ook de Klantenservice niet nodig. Je e-ticket is vervolgens gewoon nog net zo geldig als zonder poortjes.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.