Ik heb een paar uur geleden 2 e-tickets retour Nijmegen Amsterdam gekocht met vroegboek deal. Deze tickets zijn voor 6 februari 2024 en ik zie nu dat ik dan alleen in de daluren kan reizen. Nu is het zo dat ik de terugweg niet in de daluren kan reizen en ik de verkeerde tickets heb gekocht. Zou dit omgezet kunnen worden naar 2 e-tickets zonder dal? Ik snap dat er dan een meerprijs aan zit en die betaal ik gewoon.
beantwoord
E-tickets annuleren
Beste antwoord door MoDe
E-tickets kunnen niet gewijzigd worden en er wordt ook geen geld terug gegeven volgens de voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan door deze aan te vinken.
Maar als je de tickets niet hebt gedownload dan loont het de moeite om telefonisch, via chat, X of Facebook contact op te nemen met NS klantenservice. Anders zul je voor de reis in de spits nieuwe tickets moeten kopen.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.