Skip to main content
beantwoord

onterechte factuur €163,33

  • 29 november 2024
  • 4 reacties
  • 120 Bekeken

Ik ontvang per post een factuur met kenmerk 5276262604 van €163,33.

Ik heb geen enkel product afgenomen waarvoor deze factuur zou kunnen dienen. Er is bij de NS een fout gemaakt, dit moet hersteld worden en de factuur moet ingetrokken worden.

In mijn NS onder facturen staat ook geen enkele factuur, dus ik kan niet eens zien waar deze factuur z’n oorsprong vindt.

Ik wens niet meer lastig gevallen te worden met deze factuur en dreigementen over verhogingen indien ik niet tijdig zou betalen.

Beste antwoord door Laura NS

Welkom op onze NS Commnunity, JVriend. Zou je eens willen uitloggen, inloggen en nog eens naar facturen willen kijken? Je account was niet goed gekoppeld.

Bekijk origineel

4 reacties

  • Intercity
  • 104 reacties
  • 29 november 2024

Als die factuur niet in MijnNS staat, is die dan wel daadwerkelijk van NS? Is dat niet zo'n fraude geval waar de media al jaren op hamert


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 3099 reacties
  • Antwoord
  • 29 november 2024

Welkom op onze NS Commnunity, JVriend. Zou je eens willen uitloggen, inloggen en nog eens naar facturen willen kijken? Je account was niet goed gekoppeld.


Forum|alt.badge.img
  • Koploper**
  • 2267 reacties
  • 29 november 2024

En wat gaan NS doen met het feit dat ze onterecht dreigende herinneringen hebben verstuurd na een fout van hunzelf?


Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9194 reacties
  • 29 november 2024

Er zijn geen onterechte herinneringen verstuurd. In dit geval was het account niet goed gekoppeld waardoor de factuur niet verscheen.


Reageer