ps dit is een heel ‘oude’ kortingskaart die nog stamt uit de tijd dat het een dalurenkaart werd genoemd
ps dit is een heel ‘oude’ kortingskaart die nog stamt uit de tijd dat het een dalurenkaart werd genoemd
In de eerste plaats blokkeer zo snel mogelijk je OV-chipkaart. Ik weet niet of je ook een ov-fiets abonnement hebt maar als dat zo is kan er met jouw ov-chipkaart 2 OV-fietsen worden gehuurrd en de kans dat ze dan nog ingeleverd worden acht ik zeer klein.
Dit is een reiziger helpt reizigerforum en wij kunnen niet bij jouw gegevens. Neem contact op met de klantenservice
https://www.ns.nl/klantenservice
Je zult de kaart moeten blokkeren en je kunt daarna een nieuwe kaart aanvragen voor €11 bij ov-chipkaart. Kies voor de verloren/gestolen optie dan wordt jouw abonnement overgezet. Voor als je nu wilt reizen kun je tijdelijk reisrecht vragen bij NS klantenservice.
Hi tjoannio! Welkom bij de NS Community.
Zoals Henkpeetersen en MoDe aangeven kun je de oude OV-chipkaart (laten) blokkeren via OV-chipkaart. Indien je een abonnement bij oNS hebt en de vervaldatum van de OV-chipkaart niet meer tot jouw beschikking hebt, dan kan de Klantenservice even met je meekijken.
Mocht je een NS abonnement hebben waarbij je normaliter met korting reist, dan kun je het Tijdelijk Reisrecht aanvragen. Hier kun je meer informatie vinden over deze optie.
O ja dan zou dat allang verlopen kunnen zijn en verder misschien geen nieuwe aangevraagd. Ik weet niet of je OV chipkaartnummer nog hebt, anders idd de klantenservice gaan bellen. Misschien kunnen zij iets meer over betekenen.
Telefoon voor consumenten
Spreek een medewerker
Heb je die OV chipkaart nummer en de einddatum dan wel in het systeem staan dan kun je via de site OV Chipkaart dat gaan opzeggen.