Skip to main content

Starbucks aanbieding


Hallo,

Bij de nieuwsbrief can NS heb ik gezien dat als ik een drank bij Starbucks koop, krijg ik een Muffin gratis. Nu sta ik bij Starbucks in Eindhoven vliegveld die neemt deel in de actie (volgens jullie nieuwsbrief), en ik heb een signature hot chocolate aangeschaft,  maar ze weigeren de muffin uit te geven. Ze zeggen dat ze niks van de actie weten.

Belagelijk!

  • Koploper****
  • 26 juli 2023

Vreemd, in de voorwaarden staat:

"Deze aanbieding is geldig in alle Starbucks locaties op NS Stations en Eindhoven Airport."

Lijkt een gevalletje waarbij de bedrijfsleider van de Starbucks op de airport niet is ingelicht 


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 26 juli 2023

Hoi Bella2019, welkom op onze NS Community. Dat is inderdaad erg vreemd. Die staat zelfs apart benoemd. Je hebt ook de bijbehorende afbeelding laten zien (voorwaarden: Per afbeelding wordt 1 gratis muffin verstrekt)? Ik vrees inderdaad voor het geval dat Tamzin hier benoemt.


  • Sprinter
  • 26 juli 2023

Precies! Ik heb precies dit lijn van de voorwaarden laten zien aan de medewerker van de Starbuks. En zij heeft de manager gevraagd. 10 minuten later hij reageerde dat ze doen niet mee met de actie. Hoe kan dat?

Ik vraagde nog bij wie mocht ik klagen? Ze reagerde:"Bij NS! Ze hebben een foutje gemaakt. Wij hebben niks te doen met NS!"


  • Sprinter
  • 26 juli 2023

Beste Laura,

Natuurlijk heb ik dit gezien.  Maar ik kreeg geen enkele muffins. Wat kan ik verder doen? 


Robert B
Forum|alt.badge.img+3

Klagen bij Starbucks, https://www.starbucks.nl/nl/contact-us-nl

Om in contact te komen met onze klantenservice kun je een e-mail sturen naar customercare@starbucks.nl


Laura NS
Moderator
  • Moderator
  • 26 juli 2023

Die manier is inderdaad dé manier Robert B. Er wordt nog even contact gelegd met de betreffende locatie om hier wat orde te scheppen, want de actie is daar wel geldig.


  • Sprinter
  • 26 juli 2023

Bedankt voor de tip, Robert B! Dat heb ik net gegaan! Nu even wachten voor hun reactie!

P.S. Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen. 


  • Sprinter
  • 26 juli 2023

Fijn om te horen, Laura! Hopelijk wordt het snel opgelost! Jammer dat het moet op zo manier behandeld worden (na klachten van mensen).

Kunnen ze mijn negatieve ervaring dan ook compenseren?

P.S. Helaas ben ik niet van plan om naartoe weer te rijden.  


Stijn NS
  • Oud Moderator
  • 27 juli 2023

Daar kunnen wij helaas niets over zeggen, dat zul je moeten bespreken met Starbucks.


Reageer